20 Eylül 2010 Pazartesi

Msn Kırma Programı Indir - Gezginler Türkçe!!!!

Msn kırmak istiyen arkadaşlar bu yazıyı sonuna kadar okusunlar.Şimdi arkadaşlar diğer konumuz olan Çalınan Veya Hacklenen Msn Adresini % 75 Geri Alma yazımızda da belirttiğim gibi yıllarca hack işlemleri ile uğraştım ve msn kırma programı diye bir programa rast gelmedim.O yüzden böyle bir program arayan arkadaşlarımız boşuna zamanlarını harcayıp google veya diğer arama motorlarında bu programı aramasınlar.Üstelik bazende msn hackleme programı indir başlığı altında sizlere ya virüs içerikli dosyalar yada farklı programlar indirtmektedirler.Ha bunun aksini iddaa eden arkadaşlarımız olursa arasınlar bulamazlarsa bu sayfaya tekrar dönüp yorum yazarlar umuyorum.

Msn kırma diye bir şeyde yoktur aslında.Fakat msn çalma olayı vardır malesefki.Buda programlar ile değil farklı yöntemlerle yapılmaktadır.Bugün baktımda bu programı arayan bir çok arkadaşlarımız var ve webmaster arkadaşlarımızda bu program isminde sayfa yapıp kullanıcılara farklı bir dosya indirtiyorlar.Yine üzülerek yazıyorum " Msn kırma programı Indir Gezginler Türkçe " başlığı altında bu baya bir aranmaya başlandı.Yinede beni dinlemeyip bu programı aratan arkadaşlarımızın sonu ya hüsran yada zaman kaybı olacaktır.

" Peki ben nasıl msn şifre kırarım " diyen arkadaşlarımız için http://Bismil1.blogspot.com/ sayfamızı ziyaret etmelerini öneriyorum.Orada geri alma konusu var fakat hemde nasıl hacklendiği anlatılmaktadır.

4 yorum:

  1. nerde var ben görmedim

    YanıtlaSil
  2. abi faceden ekle beni bjkmurathan aslan yaylada bi cocuk oturma fotarafı var

    YanıtlaSil
  3. abi faceden ekle beni bjkmurathan aslan yaylada bi cocuk oturma fotarafı var

    YanıtlaSil