13 Kasım 2010 Cumartesi

BİSMİL OKULLARI

A Dolay İlköğretim Okulu
A Horozlu İlköğretim Okulu
Akbaş İlköğretim Okulu
Akköy İlköğretim Okulu
Akoba İlköğretim Okulu
Ambar beldesi İlköğretim Okulu
Aralık İlköğretim Okulu
Arıkgöl İlköğretim Okulu
Aslanoğlu İlköğretim Okulu
Ataköy köyü İlköğretim Okulu
Atatürk İlköğretim Okulu
Ağıl İlköğretim Okulu
Aşağıoba Mezrası İlköğretim Okulu
Bademli İlköğretim Okulu
Bahçe İlköğretim Okulu
Bakacak Köyü İlköğretim Okulu
Balcılar Köyü İlköğretim Okulu
Bayındır Köyü İlköğretim Okulu
Başarır İlköğretim Okulu
Başhan Köyü İlköğretim Okulu
Başören İlköğretim Okulu
Belli Köyü İlköğretim Okulu
Beğendik Köyü İlköğretim Okulu
Bismil Anadolu Lisesi
Bismil Anaokulu
Bismil Atatürk Lisesi
Bismil Lisesi
Bismil Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi
Boyacı Köyü İlköğretim Okulu
Bozçalı Köyü İlköğretim Okulu
Bölümlü Köyü İlköğretim Okulu
Cumhuriyet İlköğretim Okulu
Derbent Köyü İlköğretim Okulu
Devran Köyü İlköğretim Okulu
Dikenli Köyü İlköğretim Okulu
Diktepe Köyü İlköğretim Okulu
Doruk Köyü İlköğretim Okulu
Eliaçık Köyü İlköğretim Okulu
Erler Köyü İlköğretim Okulu
Eğitim Şehitleri İlköğretim Okulu
Fatih İlköğretim Okulu
Göksu Köyü İlköğretim Okulu
Gültepe Köyü İlköğretim Okulu
Güngeçti Köyü İlköğretim Okulu
Güroluk Köyü ilköğretim Okulu
Güzelköy İlköğretim Okulu
Halk Eğitim Merkezi
Harmanlı Köyü İlköğretim Okulu
Hasanpınar Köyü İlköğretim Okulu
Işıklar Köyü İlköğretim Okulu
Kagıtlı Köyü İlköğretim Okulu
Kamışlı İlköğretim Okulu
Karangöz Köyü İlköğretim Okulu
Karatepe Köyü İlköğretim Okulu
Karayiğit Köyü İlköğretim Okulu
Kayı Köyü İlköğretim okulu
Kazancı Köyü İlköğretim Okulu
Keberli Köyü İlköğretim Okulu
Kemberli İlköğretim Okulu
Kocalar Köyü İlköğretim Okulu
Kopmaz İlköğretim Okulu
Kopuzlu Köyü İlköğretim Okulu
Korukçu Köyü İlköğretim Okulu
Köşeli Köyü İlköğretim Okulu
Koğuk İlköğretim Okulu
Kurtulus İlköğretim Okulu
Kurudere Köyü İlköğretim Okulu
Köprü Köyü İlköğretim Okulu
Köşk Köyü İlköğretim Okulu
Kınık Köyü İlköğretim Okulu
Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu
Mehmetçik İlköğretim Okulu
Meydanlık Köyü İlköğretim Okulu
Mirzabey Köyü İlköğretim Okulu
Mollafeyat Köyü İlköğretim Okulu
Of Köyü İlköğretim Okulu
Oğuzlar Köyü İlköğretim Okulu
Pınarbaşı İlköğretim Okulu
Sarıköy Köyü ilköğretim Okulu
Sarıtoprak Köyü İlköğretim Okulu
Sazlı Köyü İlköğretim Okulu
Seki Köyü İlköğretim Okulu
Serçeler Köyü İlköğretim Okulu
Sinan İlköğretim Okulu
Tatlıçayır İlköğretim Okulu
Tepe Bucağı İlköğretim Okulu
Tepe Konak İlköğretim Okulu
Tepecik Köyü İlköğretim Okulu
Tilkilik Köyü İlköğretim Okulu
Topraklı Köyü İlköğretim Okulu
Türkmen Hacı Köyü İlköğretim Okulu
Ulutürk İlköğretim Okulu
Uğrak Köyü İlköğretim Okulu
Uğurlu Köyü İlköğretim Okulu
Yamaç Köyü İlköğretim Okulu
Yavuz Selim İlköğretim Okulu
Yenice Köyü İlköğretim Okulu
Yukarıdarlı Köyü İlköğretim Okulu
Yukarıdolay İlköğretim Okulu
Yukarıharım Köyü İlköğretim Okulu
Yukarıklavuztepe İlköğretim Okulu
Yukarısalat İlköğretim Okulu
Yukarısazlık Köyü İlköğretim Okulu
Yunus Emre İlköğretim Okulu
Ziya Gökalp İlköğretim Okulu
Çakallı Köyü İlköğretim Okulu
Çakıllı Köyü İlköğretim Okulu
Çatal Köyü İlköğretim Okulu
Çavuşlu Köyü İlköğretim Okulu
Çolağan Köyü İlköğretim Okulu
Çöltepe Köyü İlköğretim Okulu
Öğretmen Evi
Üçtepe Köyü İlköğretim Okulu
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İsalı Köyü İlköğretim Okulu
İsapınar Köyü İlköğretim Okulu
Şahintepe Köyü İlköğretim Okulu
Şehit Astsubay Mehmet Uysal Yat.İlkög.B.Ok
Şht.Öğrt.Emin Aydın İlköğretim Okulu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder