3 Kasım 2010 Çarşamba

Bismil`de Sur Dershanesi büyük başarı gösterdi!!

Diyarbakır Bismil İlçesinde Bismil Sur Dershanesi 2008 - 2009 eğitim ve öğretim dönemini başarılı bir şekilde kapattı.

Bismil`de en çok kazandıran dershane olarak bilinen Bismil Sur Dersanesi, bu yıl ÖSS de 6 dalda ilçe 1. si, SBS 8 de de ilk 3 dereceyi çıkartarak büyük bir başarıya imza attı.


Bismil Sur Dersanesi Müdürü Süleyman Köleoğlu her yıl olduğu gibi bu yılda çok çalışarak ve çalıştırarak bu başarıyı elde ettiklerini söyledi. Öğrencilerin kendilerini mahcup etmediğini söyleyen Köleoğlu, verilen emeğin karşılığını aldıklarını aktardı. 2009 - 2010 eğitim öğretim yılında kaliteyi artırarak Fem Dersaneleri`ne dönüşeceklerini aktaran Köleoğlu yeni bina ve yenilenmiş eğitim kadrosuyla sezona güzel bir giriş yapacaklarını söyledi.


ÖSS`de birçok dalda ilçe birinci olan Neytullah Turan Y.SAY2 de 362,874 puan alarak Bismil 1. si Türkiye 2033. sü oldu. Turan, başarının sırrının düzenli ve programlı ders çalışmaktan geçtğini söyledi. SBS 8 de Bismil 1.si Muhammet Baytar 483,275 puan, Bismil 2.si Rojen Barnaz Aslan 471,384 puan, Bismil 3.sü Merve Çetin 462,786 puan aldı.

Bismil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder